Packat o klart!


2008-11-19 @ 18:19:44
Jahopp, nu har man stressat o slitit för att hinna packa klart alla grejer till flytten till mamma, så ringer hon o säger att hon är kvar på jobbet och kommer om en timma , *suck*
Jaja, bara att vänta!

Skolan vart soft o så idag, minst lika mycket skrattkramper idag som igår med becca  :) Uppskattas alltid !
Vi kollade på en film på Son , Pianisten heter den, den är bra men vissa scener tål jag bara inte att kolla på, hanna sitter o skriker " Men Elina det är ju bara en film" medans jag o ninni sitter o blundar mot varandras armar :P Haha men det är riktigt hemskt faktiskt i vissa scener! men vi byggde upp en egen soffa i klassrummet så det var massa mys o sånt :)

Btw, jag kommer bli bilduppladdar'n snart, när papps har kommit tillbaks från Thailandet, han tog nämligen med kamerasladden dit, så jag kan inte lägga över några bilder!
Haha pappa är elak och åker till Thailand utan mig, jag ville asgärna följa med, men icke sa nicke. Det får bli någon annan gång, ooh den som ändå kunde komma ifrån skolan i två veckor och ligga o glassa i solen hela dagarna, sen på kvällen gå ut o äta och extrem-pruta sig till massa finfina grejer. Liksom vem tackar nej till phiphi öarna i thailand? eller krabi?  åååhhh, thailand take me back!

jaja nog med abstinens, kanske laddar upp ngt mer senare eller så.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

låter som jag e jättetråkig :( haha

2008-11-20 @ 17:08:19
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hahah du är min sötnos! PUSSS? :D<3

2008-11-27 @ 11:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback