Utkast: Men hej ...


2008-11-18 @ 17:23:03

Men hej !

Jag tänkte att jag för en gångs skull ska simma med strömmen istället för emot och skaffa en blogg!
Så det här blir eran fiina chans att få reda på vad jag har för mig på dagarna!
Just nu sitter jag här med en godispåse och drunknar i skolböcker, PUSS på det, naat.  Biologiprov imorgon, om skiten bara kunde fastna också? Det vore väl något eller?

Idag vare en ruulig dag i skolan, först So, hade ordförståelseförhör jag svarade på alla :D (stolt)
Sen Svenska, ann-britt vår lärare kom tillbaks till skolan, för hon har varit sjuk så vi började skriva på våra insändare, fjäskig som jag är slår jag upp ordboken i mitt huvud och använder mig av alla svåra ord jag kan :P
Sen vare dags för idrott, dock är jag, Gabbi & Cornelia med i podiekören på luciat, så vi missade idrotten och fick sjunga istället, kerstin vår musiklärare var inte vänligare än vanligt... tvärt om egentligen, dock satt becca bredvid mig och sjöng, hon lös upp min dag totalt med asgarvet vi la till i sången åt mitt fina ord "VAFFÖÖÖ?" hahaha, skrattar när jag tänker på det.
Sen var det lunch, det var ruuligt med massa skratt och trevligt folk.
Sen matte, med range hahahah ingen kommentar !
Seeeen teknik, vi hade en annan lärare för Dale vart borta, HÄRREGUD säger jag bara, har aldrig sett något så extremt!
Sen till sluut hade vi KLT.

Okej, lång text, låååååång dag.
jag är slut. och nu på allt det ännu  mera PLUGGPLUGGPLUUUUUGGGG !
jaja, nu ska jag väl fortsätta dårå, fortsätt gärna läsa min blogg :)

PUSS! / Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback