Danmark


2009-04-10 @ 21:08:35
Hej, nu sitter jag i danmark och dör!
kom hit idag, och jag har redan gått och blivit depprimerad. hehe
jaja, vi åkte vid typ 8 och var framme 2, så gick vi direkt ut och solade, det var asvarmt och jag somnade hoho mysmys.
Sen gick jag , pumpan & kimpelimpe ut på promenix och sen hem och åt.
det är la antagligen nått liknande det över jag kommer ägna mig åt tills på måndag nu då.
Snälla skjut mig.
fast imon kanske vi skulle till stan och checka lite.. hehe för det finns ju såå mycket där, dom har alltid sammagrejer. annars ska jag sova astidigt idag, sova länge imon sen sova hela dagen, & likadant nästa dag så tiden går foooort :]

Dom som har en vänlig själ kan väl smsa lite till mig så jag blir glader och har ngt att ägna mig åt på dagarna.  annars kommer jag vara DÖD på måndag :]




Saknar min lisa :(  - finare bild får ni leta efter alltså ;)



och jag saknar thaaaiiiland!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback