Homecoming & utegångsförbuuud


2009-04-23 @ 20:25:51
Mjaa, nu är det torsdag! har precis varit ute och åkt longboard med alexander :] trevlans!
 
denna veckan har varit lite upp och ner alltså, haha .. har skadat mig varje dag på ett eller annat sätt. och då  menaar jag verkligen varje dag.
imorse fick vi ingen sovmorgon för vi skulle skriva np i matte, det gick faktiskt förvånandsvärt bra! fastän att jag suger på matte.
sen förövrigt så gick jag hanna frida simon och gabbi ner till donken och stan på håltimman och chillade runt lite- mysmys.
simon ska fota mig på lördag i rådhusparken hehe feiiint :)
o så har jag packat också, för imon drar jag hem till paps, han kommer inte hem försen på lördag eftermiddag så jag och petra (ääälskade jävla vän) ska göra mat och mysa hemma.. - får ju inte gå ut med tanke på att jag fick utegångsförbud efter i lördags, det känns ju sådär men man får ju ta konsekvenserna för det man gör!

jaja , imon har jag iaf liite sovmorgon , har varit sjukt trött hela veckan verkligen så nu måste jag städa klart, sen ska jag duscha o sen gå o lägga mig.
håller f.ö. på med en ny bok - låt den rätte komma in, som gick på bio för ett tag sedan. den är sjukt lustig och allmänt wierd, men jagtycker om den!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: storasyster

tycker sjukt bra om att du lägger ner tid till den boken. den är så värd det. det bästa är att det finns en två heheeee.

2009-04-25 @ 19:37:29
URL: http://kiiimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback