Så ta på mig, ta på mig nu- vet att du vill det, gör det!


2009-04-29 @ 19:44:12
Just nu sitter jag o checkar vänner, är helt seg i hela kroppen, har legat ute på ballkongen och solat från 3 till 6, jag somnade och när jag vaknade var jag ännu tröttare.
Varje dag denna veckan har jag somnat på någon lektion, vad är det för fel på mig? jag är trött HELA tiden.
Inatt sov jag 10 timmar, men jag var ändå lika trött! jag förstår inte?
okej det kan ju ha att göra med att jag hungerstrejkar.. hah

Ohwell, imorgon är det valborgs-firande hos Elin -Fun fun! har dock ingneting att ha på mig!

Det pågår f.ö. typ värsta grejen i skolan just nu, eller.. egentligen är det en liten sak, som nu i allas ögon har blivit mkt mkt större! Så nu är många arga på varandra, så en stor del av min dag har gått till att försöka reda ut det.
kanske lite därför jag är trött med, man blir trött av att bråka!

Näh, nu måste jag städa -_- mitt rum ser förjävligt ut!



En till bild från när jag och simon fotade på parkeringshuset :]

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fannyy

aah, vi måste prata elina (L)

2009-04-30 @ 15:28:13
URL: http://fannyjonssons.devote.se
Postat av: Hannane

Elinaaa du är sjukt snygg! <3

2009-05-02 @ 13:02:51
Postat av: Frida

Finfin flicka det där (: kärlek till henne <3

2009-05-04 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback