Sol & skrubbsår!


2009-04-18 @ 13:49:36

Hola!
hehe soooolen skiner, åt frukost ute med kimpen, asmys!
nu sitter vi i solen och lyssnar på naive! - fortfarande bästa låten!

hehe igår skulle jag och frida cykla till frida från mig, så skjutsade hon mig så när vi kom till den sista nerförsbacken så typ kom det massa grus och cykeln sladdade och så trillade vi ner, jag med huvudet före och hon med knäna typ, så jag slog i hakan, höften, knäet och båda hndlederna så nu har jag värsta såren på handleden och höften det gör SJUKT ont!
 
hehe jag är fortfarande lika klumpig som innan, och jag råkar alltid ut för saker :(
Så inatt hag jar vaknat sidår 20 ggr för jag la mig på höften eller armen och det gjorde as ont!

jaja, nu har jag beklagat mig tillräckligt!
Ikv blire brudarna !


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback