francais


2009-08-26 @ 20:20:18
Sitter för tillfället med franska upp över öronen.
Nej, kanske inte. men inte fan långt ifrån.
Ska skriva ett presentationsbrev till agneta eller agnes eller vad hon hette.
Inte nog med att jag inte kan Franska typ, jag har ingen fantasi heller.
Träffade min gamla bästis Frida på stan idag, väldigt roligt
då vi inte har träffats på ett tag.
Vi gick på stan ett tag, sedan satte vi oss och fikade.
jag shoppade idag igen -fan, känner att ett beroende börjar arta sig-
Träffade sedan på Petra& Johanna, och de skulle kolla på en dansuppvisning
på hamnkanalen, så vi var med dom ett tag. jätteduktiga var dom.
sedan tog jag och petra sällis hem, folket som mötte oss gick
och skrattade åt oss? hehe, kan vara för att vi dampade en aning.
Vi gick till torpaskolan och åkte linbana.

det var pretty much min dag. kanske kommer upp bilder på det jag köpte
förmodligen inte. men man vet aldrig!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback