fnissss


2009-12-19 @ 01:24:25
när man är för trött för att hitta på någonting, men kroppen inte förstår att man borde sova.

vad kallar man det här? ha-gjort-lista-jävligt-seriöst

Sagt nej till samlag: hehe ja

Varit medvetslös: icke, bara död.

Hånglat med nån riktigt ful: hihihihihihihiihihi :*

Hånglat med fler än 50 pers: erhm- nej? kanske? nej.hmm

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: får man ljuga på detta testet?

Gjort något riktigt dumt: nej. jag är en ängel.

Gjort något du verkligen ångrar: lyckas väldigt ofta.

Blivit full på ett släktkalas: hah släktkalas? har vi sånt?

Varit full i skolan: nope, alltid velat. aldrig vågat.

Blivit portad ifrån en krog: azzo, ba typ centrum, bongo, amour, åtta glas..............

Slagit sönder en tv: 15?

Önskat att du var det motsatta könet: vem vill inte ha en snopp?

Överdoserat: *gurgel*

Åkt ambulans: nej. skulle behöva.

Gjort nåt olagligt: aldrig, vafan. sa ju nyss att jag är en ängel?

Fått din mamma att gråta: mami. äsch fan, sån ängel är jag kanske inte då.

Slagit ner någon: läraren när hon kaxa asso, ..... GANGSTA!!

Skämts över dina föräldrar: aye

Skämts över dig själv: hey i made it, i'm the worlds greatest!

Ätit från en papperskorg: brukar hoppa ner i donkens papperskorgar, hittar alltid massa smarrigt där.

Kissat ner dig av skratt: hehehehehhehe. vad vore livet utan kiss/skratt

Sagt jag älskar dig och menat det: ohja. vi delar samma blod.

Bråkat med din pojkvän/flickvän: pojkvän?! hahahha !

Dricker du: a-lagare!

Vem är din bästa vän: min enda vän är mitt marsvin (dog för 7 år sen)

Vad är du mest rädd för: alla monster under sängen.

Vilka kläder sover du i: overall/sparkdräkt

Vart vill du gifta dig: gifta mig? nejfan

Vad hatar du verkligen: folk som har det bättre än mig, ERA JÄVLAR!

Varit kär: ................

Är du ett hälsofreak: ehm. peta, är jag de? hehehehe

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: har jag det?

Är du ensam nu: nej. det ligger 8 killar och väntar på mig här.

Vill du gifta dig: m, ngn frivillig?

Vill du ha barn: usch

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Andrea

Såg dig gråta: jag gråter inte! jag är en man!

Fick dig att gråta: men jag gråter inte ju!

Du gick på bio med: mami, kimberly, maria.

Skällde på dig: jultomten :(

Du kysste: -----------------

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: men NEJ!

Köpt någonting: hehehehe julklappppp

Varit sjuk: ont i svanskotan :<<

Sjungit: håller aldrig käften

Saknat någon: hmm

Haft sex: ...................

 

JAG HAR:

Digitalkamera: det är ju för folk med pengar??

Telefon på rummet: läppformad. nej, men vill ha mannen.

Dator: ahyeah

Könsjukdom: njae, bara klamydia, gnorre hiv/aids fast det räknas väl inte?

Husdjur: hundhundhundhund sen fanny jönsson såklart-

Bra kompisar: det går inte en enda dag utan att jag saknar mitt marsvin

Tar du receptbelagda mediciner: i mängder!

Vem vill du fika med just nu: min andra vante, jag efterlyser den. den är borta.

 

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex: vad är fyllesex? vavava?

När var din första kyss: (puss) haahahhaa. på dagis, under bordet.

Ditt äldsta hångel: 107

Och yngsta: 3

Hur många seriösa förhållanden har du haft: none/one

Hur många har du varit riktigt kär i: 2

Vad tycker du om kärlek: rättså knas. rättså kul, rättså destruktivt. äschfan, emo!

Har du flashat/strippat nångång: hahahhahahhaah :*

När kramade du någon sist: kramas inte. det är inte för hårda män som mig!

Saknar du någon speciell person: kan så vara

Har du svårt för att bli kär: har jag?. ja . det har jag.

När kysste/hånglade du med någon sist: aaaaa

När fick du senast en komplimang: av victoria, nyss, när jag visade bilder från 7an/8an då jag var emo. men passa er! man var tvungen att kalla min stil "metall" annars blev jag sur! :@@@@

Har du träffat någon internet person: ha..ha... ja.

Har du hånglat med någon av samma kön: usch aldrig i hela mitt liv! det skulle aldrig falla mig in!

Fingers crossed.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Fanny

kan inte du rasta mig snart? (A) det brukar man göra med husdjuuur :D

2009-12-19 @ 12:25:45
URL: http://fannyjonssons.devote.se
Postat av: Camilla

så fucking awsome maaaan! (y) love u the most kusino

2009-12-19 @ 14:06:50
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en underbar Lördag!

/ Madicken - Hon som tog sig upp från självskadningen.

http://conler.blogg.se

2009-12-19 @ 18:28:31
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en underbar Lördag!

/ Madicken - Hon som tog sig upp från självskadningen.

http://conler.blogg.se

2009-12-19 @ 18:31:10
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Sara

hahah :P

2009-12-19 @ 18:52:15
URL: http://shaawty.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHHA :D bäst elina !

2009-12-20 @ 11:18:23
Postat av: peeetaaaa

man, jag visste att du kunde ljuga, men det här? I say no more... hahahaha! ;)

2009-12-20 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback