planet earth.


2009-12-07 @ 20:22:15

nu är det så här. att jag har en seriös sida.
bara det att jag väljer att inte visa den här i bloggen.
hihihihihihihihi

sen är det så, att jag har en snygg sida med.
fast den visar jag inte heller här i bloggen.
visar den nästan aldrig faktskt. bara för kim. hehehehe.
rapa kan jag med! ah-a!
och inte gillar jag håkan hellström heller.
vartfan ska det här sluta?

sen får jag kommentarer om att folk vill veta vad jag gör
på dagarna.
okej....... detta sysselsätter jag mig med.
.biter på naglarna
.springer naken på stan
.leker kannibal i mitt nya hus.
.kliar mig i stjärten.

got any smarter?
one more thing.
party till you drop! that's how i got my body.
hehehehheehhehehee. vettigaste jag har sagt på länge.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback