Clumsy..


2009-02-17 @ 18:47:22

Tja igen.. nu ska jag & systrami fota med lite olika stilar. klädstilar då såklart. eller nej, jaja whatever kanske lägger upp några av bilderna sen, beror på om dom blir bra eller dåliga. Anywho.. jag är asglad just nu, trots att jag trillade asfett innan.
Jag & kim satt vid matbordet på övervåningen och pratade, så blev jag sjukt kissig, så jag skulle springa på toa. det är värsta skarpa svängen till hallen från vardagsrummet och jag sprang så när jag skulle svänga halkade jag och flög upp i luften och landade på knät och på sidan typ. så fick jag värsta brännmärket på knäet. Hahaha seriöst, fattar ni hur klumpig jag är eller?
jaja
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar klumpiga elina! :D

kolla min blogg sötan ! :D

2009-02-18 @ 15:05:44
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback