Friday 13th


2009-02-13 @ 19:23:30

Tja !
Idag vaknade jag 12 och fick panik, jag hatar att vakna så sent! jag får bara ont i huvudet och blir tjurig hela dagen,  så fixade jag lite grejer och åkte upp till ryhov o träffade mamma, pappa & Kim. sen åkte jag med Kim&Mamma hem och drack kaffe. Sen skjutsade mamma mig hem till paps, och nu väntar jag på att maten ska bli klar... Så jag sen kan fixa lite till utgång ikväll med Vendela :]

Jag har panik över att jag inte kan lägga över bilder från mobilen till datorn för det är glapp i den dära saken som man kopplar in sladden i. så om jag ska lägga över ngt så måste jag först blufftuffa (bluetooth) över bilden till ngn annans telefon eller mmsa, så den kan lägga över, sen måste den personen lägga in den på datorn. Haha lat, men jag orkar inte ! Ovärt.
fixa en ny mobil till mig? , en fungerande, Jatack!

Hoppas ni får en värd kväll, och jag skulle vilja tillägga ett grattis till Frida Helmer som fyller år idag. GRATZ!
Btw, förra fredag den 13 gick INTE bra,
Hoppas det inte blir lika illa denna kvällen haha :D



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback