Godnatt :*


2009-02-18 @ 22:16:05
Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg innan jag har ett privat Sleepoverparty med mig själv och michael scofield :)

jag trillade idag igen, utanför skolan när jag var påväg hem med Martina, Frida & Gabriella. Det var helt isigt och så trillade jag helt plötslit omkull
martina- gud vad lätt du såg ut när du trillade!
elina,frida&gabbi- hahahahhahahahahhahahahahahaha

jag trillade på samma ben som igår och nu är mitt knä helt uppbränt och blodigt :(
förstår ni nu hur klumpig jag är?  eller måste jag demostrera på ett mer uppenbart sätt än jag redan har gjort? hahaha.
Jag kommer inte leva länge om jag fortsätter skada mig såhär.

Jaja, tillbaks till PrisonBreak dåva.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul var det haha:D <3

2009-02-18 @ 22:48:42
Postat av: Anonym

klumpelina. <3



inte att du är en klump, men aja ,you get it. <3

2009-02-19 @ 15:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback