Jävla dator


2009-02-22 @ 12:13:14
Bah, kan jag aldrig ha en någolunda bra dator?! hah, min kan gå & dö, för den tar aldrig upp internett sidorna eller hur man säger .

Denna helgen blev precis som jag hade planerat, SOVA & Film, så  nu hoppas jag att jag slutar somna på lektionerna så kanske Jens & victor kan sluta skratta åt mig när mitt huvud välter åt sidan för jag somnar hahahaha.

nu har jag lyssnat på petter, snook & veronica maggio- inga problem konstant sen i Fredags, vilket faktiskt är Simons fel eftersom han spelade upp den på musiken.  men vem klagar? den är awesome!

nu har jag inget mer att leverera till folket idag utöver att jag saknar sönder mig till sommaren.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback