Long time no see...


2009-02-12 @ 21:21:01
Hello, nu var det ett tag sedan jag bloggade, men jag kom hem från vemdalen i söndags och sen har jag helt änkelt inte orkat spendera tid på att skriva vad jag gör på dagarna, det händer liksom ändå inget intressant.

Jag lyckas allt oftare drabbas av problemet av en stor garderob med kläder men verkligen ingenting att ha på mig. Allt för ofta. I förrgår var jag på a6 med Frida, jag köpte lip-plumper från maxfactor, och lösnaglar med fransk manikyr från Depend. Sen gick vi på bio; i taket lyser stjärnorna den var mycket bra men jag tycker boke var bättre, det är oftast så har jag liksom kommit på.
Fanny tvingar med mig på den en gång till på lördag, okej inte för att jag har ngt emot att gå på den igen dårå..
Igår var jag på IKEA med mamma och fikade lite, sen tvingade jag med henne in på a6 för jag skulle visa ett par jeans som jag ville ha, fast dom var för dyra, sen köpte jag ett par grå/svarta jeansleggins på Vero Moda istället för 279, värt !
Och idag åkte jag åter igen till a6 denna gången med Antonia och då köpte jag en rosa halsduk, jätte mysig! kanske bildduppdaterar den senare!

Well , nu ska jag fortsätta kolla på Batman begins haha.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU VILL GÅÅPÅ I TAKET LYSER STJÄRNORNA !

pussss, :O (L)

2009-02-13 @ 09:25:31
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback