shake ya stuff


2009-02-20 @ 15:39:26

Kom hem från skolan för en stund sen och nu sitter jag o lyssnar på muuusiiikk & äter gudis! yummmiiie in my tummiiee

hade nationellaprov idag i Svenska, det gick bra faktiskt. Skrev en krönika om rädsla för mörker ha-ha.
ikväll ska jag bara chilla, om jag inte skulle träffa Kajsa&Petra, fast fan jag känner för o träffa dom brudarna för dom förgyller alltid mina dagar! Annars ska jag bara ladda mp3n o dra ut på en promenad (:

Folket ( du ) får ringa om ni vill träffas,..
annars får vi gärna frivilligt roa mig på msn (:

Jag saknar fannyjönsson

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Asså elina! (L)

buhuuuh, på att jag saknar dig så jävla mycket! sseriöst, vet du hur bra du är? För bra, ibland måste jag seriöst nypa mig i armen & se om du finns på riktigt.& det är verkligen inte ngt jag bara säger, kolla själv på min arm med massa blåa märken (jag nyper hårt) , ;) Men snart, då ska vi träffas & då JÄVLAR ! :D <333333333333333

2009-02-20 @ 16:39:13
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback