Sometimes


2009-02-19 @ 21:33:33
Varför sitter jag vid datorn? haha, imorgon har jag massa, på morgonen ska jag ha svenskanationellaprov som jag missade när jag var i Vemdalen, sen ska jag ha musikredovisning, franskaredovisning och so förhör om typ ekonomiska begrepp eller vad det är :O
Jag orkar inte -_- kan inte ngn bara komma in när jag sitter och skriver det jävla provet och flyga iväg med mig och ta mig till ett hemligt godisland typ :D haha would be great!

tänkte bara fråga, om det verkligen bara är jag som ärså trött på skolan att jag inte fattar någonting? eller jag orkar liksom inte fatta..
Jag vill ha lov, och jag har bara gått en vecka sen lovet. Haha jag dör på skolan indeed .

Och så tänkte jag bara tilläagga att dagens puss så fett går till Petra, för hon verkligen gjorde min dag när hon gjorde sina söta små upphopp i mitt rum för att inte frysa, den tjejen alltså. haha hon gör mitt liv <3
Btw så måste jag gå runt med täcke i mitt rum typ för att inte frysa trots att jag har högsta värmen på och mina söta hjärt-dun-tåfflor ( tofflor? hur fan stavas det?). Snöööön kan ta sig i röven och gå o smälta bort. hejdå snön -vinkvink- vi vill inte ha dig här längre :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback