Sunshine, baby you are my sunshine


2009-02-28 @ 14:35:55
Det är sooool ute, och jag är helt överasglad! typ väärldens vår väder och jag sitter inne och tittar på tv, haha nej jag ska ut och göra något idag innan vädret blir dåligt igen. Här om dagen typ snö/regn/haglade det , och snön som föll var typ lika stora som golfbollar, om inte större!

Igår hade vi köruppvisning hela dagen typ, det var så galet tråkigt! Men sen efteråt drog jag petra och kajsa hem till kajsa o flummade lite, sen drog jag hem en liten stund och fixade ihop mina grejer för att gå tillbaks till kajsa igen.
jag peta & kajsa satt och kollade på film och snackade massor och åt godis o bara gossade, det  var jättemysigt! Dom tjejerna är bäst assoo!  vi kollade på patrik 1,5 assöt film! och någon annnan som var asdålig- alla somnade någon gång under filmen och vi vaknade igen i kajsas soffa vid ca 4, så gick vi upp på hennes rum och skulle fixa med maddrasser och sånt, det orkar man inte göra kl 4 :P haha. sen vakade vi halv 12 i morse och solen sken jättemycket, världens bästa start på dagen!

Jag vill se män som hatar kvinnor boken ska ju tydligen vara sjukt bra, men de flesta säger att man måste läsa den innan man ser den, fast det orkar jag inte...  
Jaja,

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

vi kan gå på den? :D <3

2009-03-01 @ 13:35:48
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback