Inlägg från allahjärtansdag


2009-02-15 @ 13:25:54
Hellloo, vaknade med vendela i morse, hon är så jävla morgontrött så jag låg kvar och slappade i sängen i typ 1 timma, sen gick jag upp och packade ihop mina kläder som jag skulle ha med mig till mamma, sen när vendela vaknade vart hon tvungen att åka typ direkt. så jag packade klart och åt frukost, sen åkte jag över till mamma där dom höll på att äta lunch.
Sen kom kims kompisar, miriam & susanna, så vi spelade spel rappakalja tror jag det heter, Askul!
sen har jag mest suttit vid datorn hela dagen, förutom tills nyss så gick jag och kim (jättesakta) ner och mötte kims kompis kicke (stavning?) vid statoil och gick (jäättesakta) hem igen !
Och nu sitter jag här vid datorn igen, på allahjärtans dag.. ensam haha, det stör mig lite att jag vet att många av mina kompisar sitter och "firar" allahjärtansdag med sina kära.
Jaja, jag har iaf fått massa söta sms idag från mina nära & kära om en trevlig dag. hehe och nu ska jag fundera ut vilken film jag ska se, kanske en kärleksfull.. bara för att liksom, usch vad ensam jag kände mig nu. Men nej! jag ska inte deppa för det.

glad allahjärtansdag på dig dårå, ahjuste vi satt och diskuterade om hur man hlsar en glad allahjärtansdag innan, liksom hur säger man?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback