Vemdaleeen


2009-02-01 @ 18:52:38
Nu sitter vi här i Vemdalen, vi har varit framme ett tag men har vart upptagna med lite olika saker.
B.la. hyrt skidor, köpt liftkort, lekt i snön osv.. jag och hanna gjorde en rutchkana (stavning?) i snön, härrejösses vad fort det gick!

Jaja, vi åkte vid 7 i  morse och kom fram ca halv 5. Många timmar spenderades med musik i bilen, fast det gick faktsikt någolunda fort tycker jag.
Det är en våningssäng, och med tanke på att jag bröt käken när jag trillade ur översängen när jag var liten så vågar jag inte sova överst, så det får Hanna göra, hahah en var sjukt liten! min säng var större, men inte mycket.

Alla måste fortfarande smsa!
Imorgon blir det skidor för första gången på typ 3 år ! :O Måste säga att jag är lite smått nervös sådär..

I'll keep in touch.

PUSS!



Hanna är snygg och jag är... osminkad!
 ätpaus i mora!




Jag trillade och blev helt snöig för hanna valde ngn cpväg



Vi hyrde skidor och sånt, sen testade jag dem utan pjäxor, haha det var lite småruuligt!


Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

åhh, saknar! Haha, sitter och lyssnar på ipod och det har jag inte gjort sen vi var i vemdalen så det är massa låter som jag lyssnade på i bilen på väg dit!! :D

2009-12-25 @ 20:28:49
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback