11 Januari


2009-01-11 @ 17:57:01
Okej, vi kan ju bara göra klart för oss innan jag börjar, att jag inte är en speciellt bra uppdaterare.

Kom precis in från en promenad i blåsvädret, jag är ganska säker på att om jag vägde lite mindre hade jag nog blåst iväg. Med kölden piskande mot benen och händerna tog jag mig ner till konsum och Shell, för att köpa tre klubbor, en tidning och lite godis, trots att jag nästan frös ihjäl var det värt det för att få bort huvudverken.

Snart är det dags för Vemdalen med Hanna! jag ser fram emot att glömma bort skolans depresivitet i en vecka, eller vänta.. två veckor blir det eftersom vi har lov veckan därpå.
Det känns en aning komiskt att vi bara har gått i skolan i två dagar, och jag är redan grymt frustrerad över om jag kommer lyckas höja mina betyg igen.

Jag har förrästen blivit lite av ett Twilight-freak, Jag har sett filmen ca 8 Ggr, och läste ut boken igår, började i fredags haha, så jag läste ut den på en och en halv dag ungefär. Boken heter förrästen inte Twilight, utan "om jag kunde drömma". Jag kan inte riktigt bestämma mig vilken jag tyckte var bäst utav filmen och boken.. men jag tror det lutar mer åt boken. Den är finare beskriven, och de har glömt mycket detaljer i filmen utifrån boken dvs.
Och imon i skolan ska jag få tvåan av Frida, kommer dock inte ihåg vad den heter sådär i minnet.. men om jag lyckas komma ihåg mig blogg, så kanske jag uppdaterar och skriver vad den heter då.
jag rekomenderar alla att läsa boken, för den är väldigt bra , och man upplever allting som om det faktiskt hände i sitt egna liv.

Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på Clair de lune, läsa tidningen Pause och käka upp mitt godis ! Känn er frestade.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback