12 Januari


2009-01-12 @ 20:58:56
Jag kanske börjar bli bättre på att uppdatera, vem vet? :)

idag har  varit en sådär lagom tråkig dag i skolan, fast med lite flumm på dales lektion med frida som gjorde lite av min dag.
Well, min o hannas deadline infinner sig om 13 dagar, eller hur var det? vad den handlar om tänker jag deftenitivt inte berätta. Men vi kan ju alltid hoppas att jag hinner med (:

Jag har börjat läsa uppföljaren av Om jag kunde drömma nu (den är att rekomenderas) uppföljaren heter När jag hör din röst. Innan sidan 100 hann jag redan börja störtlipa, jag kan inte avslöja någonting här, men läs den! jag insesterar!

Har precis fotat Kimsi lite, bilder kanske kommer senare, Men först måste jag påbörja so-läxan som ska vara klar tills på onsdag, och lägga över musik i Olivias ipod som jag har lovat så länge, nu ska jag faktiskt ta och göra det.. om en stund iaf, Kim håller på att göra cornfärs-paj just nu, så jag ska äta lite (:


Hela min kropp är fylld av glädje just för tillfället, men vem vet, jag kanske bryter ihop totalt om någon timma eller två när jag fortsätter läsa, och Edward gör något mer dumt.. det vet man aldrig, men Twilight är utan tvekan någonting jag är starkt beroende av.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

ahhh deadline!!!

och läxan är väl tills på fredag :)

2009-01-12 @ 22:54:27
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: fanyyy

twlight,

jag dör verkligen på det!

2009-01-13 @ 20:38:39
Postat av: Anonym

twlight,

jag dör verkligen på det!

2009-01-13 @ 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback