13 Januari


2009-01-13 @ 20:20:22

Idag har varit en såndära utmattad-flummig dag.
Basket på idrotten uppskattas alltid from my point of view. Basket är inte som fotboll, jag och hanna kanske mest ska sätta oss ner och titta på när de andra springer efter en boll och tar allting hur seriöst som hällst, eller vad säger du?
tycker du kanske att vi ska vara med i spelet och stå och passa till varandra liksom vi gjorde i början av 7an haha.
Så utöver att Victor Ihregren typ dödade mitt knä så var det en ruulig idrottslektion.

Sen senare på dagen blev det hem till Ebba Wirtén, Mycket skratt och prat, Jag tycker om den tjejen sådär go och öppen av sig. Puss på henne.

Usch usch, jag känner återigen att febern kryper in kroppen, hostan har inte riktigt släppt sen innan jul. Och vissa nätter sommnar jag inte försen runt 2-3 för jag ligger och hostar så mycket. Jag orkar inte bli sjuk igen, orkar inte med känslan av dimma framför ögonen och värk i hela kroppen. tröttheten som väger som 20 kilo mjölkpaket lastade på ryggen. Nejnej, friska tankar!

På lördag blire Hannatält, det ser jag fram emot asmycket faktiskt!
Sen kanske jag förhoppningsvis kan träffa petra o johanna någon dag också.. Saknar dom tjejerna! Dom som alltid (nästaniaf) får mig att le :)

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

hahaah vi ÄGER på fotboll ! <3

2009-01-13 @ 20:47:52
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback