14 Januari


2009-01-14 @ 21:42:47

Okej, jag kände att det var dags att vila lite från boken och göra något annat en stund.
Det här har utan tvekan varit en av dag med blandade känslor, den har b.la. innehållit Ledsen, lycklig, glad, frustrerad och arg!
Dock sken solen idag! gudars vad glad jag blev! Jag fick nästan lite vårkänsla ett tag... men det är nog lite för tidigt för det hah.
lagom kul lektioner, men tänker man på det posetiva så går det lättare. Fast hela dagen har jag verkligen varit sjukt trött!
Så när jag kom hem, planerade jag att sätta mig och plugga direkt, så jag inte sköt upp på det & tillslut inte gjorde dom alls, som jag verkar ha en tendens att göra... Så jag satte mig och gjorde Kemi-läxan, och började på matten, när jag var klar tänkte jag fortsätta läsa, så jag satte mig i soffan. Men mina ögon blev tyngre hela tiden, och sen vaknade jag av att kim & miriam kom hem haha, jag fattadeinte ens att jag somnade, så satt/ låg jag upp en sjukt konstig stänning med boken i handen. men jag var för trött för att resa på mig så jag somnade om så och vaknade 2 timmar senare. resultatet blev en värkande nacke.

När pappa kom hem bad jag honom hjälpa mig med några uppgifter på matten, och tillslut brast mitt tålamod och jag gick buttert in på mitt rum och satte mig och läste igen. Det känns förövrigt som om jag inte gör något annat än och läser nu för tiden. Men jag trivs med det, där är lugnande att läsa, eller inte när man läser Stephanie Meyers böcker, då har jag kramp i magen för jag får panik hela tiden, så jag sitter och spänner mig.

Jaja, nu vet jag inte riktigt om jag har ngt mer att säga, jo JUSTE!
Jag, HannaTält & Frida har uppan på fredag, så besök oss!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

Hanna Tält :(

2009-01-15 @ 15:36:40
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback