15 januari


2009-01-15 @ 16:54:06
Nu har jag precis bakat klart tills imon när jag Frida & Hanna ska stå i uppan hela dagen.
Jag har bakat typ vanilj-kaka eller nåt haha, hanna ska göra cornflakeskakor och Frida ska göra kärleksmums& kladdkaka, Så kom och gör oss rika!

Det bästa under dagen var när jag och Gabbi skulle skynda oss till bussen, så skulle vi hoppa över en grind som var låst, och hon hade ont i foten så frågade jag henne om hon kunde hoppa över, så kolla hon konsigt på mig och sa, ja det är klart, så jag hoppade över, sen när hon skulle över så hoppade hon, och så helt plöstligt hör jag " AAAH, ELINA!" så hänger hon där o dinglar med benen, och jag höll på att kissa på mig för jag skrattade så mycket.
och nu är kenny starfighter påptv :D:D bäst på jorden !


Faaan, jag skulle ta bort kakan från formen, så gick hela sönder! :( Är det någon som vill göra en kaka till mig tills imon? För jag har inga fler ägg -_-

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback