Biooo


2009-01-24 @ 00:55:44

Ännu en kväll med laptopen...
Mitt ben dödar mig ! jag vet inte vad som har hänt, känner bara en sjuk smärta HELA tiden!

Idag var jag med Vendela, för första gången på en mycket mycket lång tid, det var trevligt och så, fick lite old-times-flashbacks...
Senare träffade jag mams och vi drog och åt på chili thai! Spicy i tell you! men gott! Sen gick vi och såg Mammut alltså, sorglig film säger jag bara! Jag grät ganska mkt, den var bra ! se den ! jag orkar inte berätta vad den handlar om just nu! det är jag för trött för!

Min mobil funkar fortfarande inte! Så jag beklagar till folket som smsar/ringer, att jag inte svarar! Och jag är såå sjukt depp över att jag inte har ngn mobil just nu, jag är beroende av den jävla saken! Buuuuhuuuuu

Jaja, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Hanniiiiiiiiiiii

pusspuss..



Asså elina imon är det 25e..................................................................

2009-01-24 @ 12:53:26
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback