EnglishTest!


2009-01-22 @ 22:40:23

Nu sitter jag i sängen med laptopen, och engelska upp till hakan. Vi har prov imorgon och jag har övat lite smått under hela veckan, men just nu känns det som om det kommer gå åt helvete rent ut sagt.
Så nu sitter jag här och beklagar mig över att annbrittsprov kommer vara meningslöst att lära sig eftersom vi inte kommer ha ngn nytta av det senare i livet ! jaja, what can you do ?

idag har jag tränat för en gångs skull :) ki (stavning?) box, med mor min! det var.. jobbigt? men kul, efter att jag har tränat blir jag alltid så glad! för adrenalinet bara pumpar typ, så jag borde nog träna lite oftare, i think it would do me good!

Min mobil är f.ö. död ! alltså inte batteridöd, utan död-död! Jag har panik, med tanke på att jag verkligen inte har råd med ngn ny heller! och kim har min gamla, och den ännu gamlare är  helt fucked up, typ sönder o skit, och den ännu gamlare knäckte jag, och den ännu ännu gamlar har en spricka i skärmen, det roliga med det här är att alla dessa mobiler har jag tatt sönder osv sen början av 8an :S jag är duktig på mobiler alltså!
Om det är ngn som har en gammal så ta er friheten att ge mig dom ! :)

Nu ska jag soooova, btw, det går inte att få det varmt i mitt rum :S så idag ska jag sova med mjukisbyxor o hooddiiieee !

PUSS!


Kommentarer
Postat av: miriam

Kimberly har min mina gamla mobiler, verkligen inget bra batteri i dem men dem kanske funkar tillfälligt om du behöver :)

2009-01-23 @ 16:33:12
URL: http://gamine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback