honey honey


2009-01-28 @ 20:02:28
Honey honey, how he thrills me aha honey honey, jag vet inte hur många gånger jag har sjunger den låten idag, jag börjar faktiskt tröttna lite själv nu haha.

Försov mig i skolan, missade första lektionen och tog mig igenom dagen, seeeeeegt.
imorgon är det Kemiprov som gäller, haha puss på att jag inte kan någonting! Sen ska jag och simon fota, detni. jag kanske lägger in ngn bild ifall det blir några bra. man vet aldrig, men vi kan ju hoppas.

När jag kom hem från skolan var ellen redan hemma, hon tittade på Beck. Sen när den var klar satte vi på Finding Neverland, den är ju så mysig! Men jag var lika trött som vanligt, jag är typ sjuk så jag orkar ingenting känns det som, så efter kanske en timma, somnade jag. och vaknade två timmar senare, av att otto kom hem, ellen hade också somnat.
 
Jag drömde att vendela bodde i en sjukt stor lyxlägenhet i Sthlm, och där var jag, i hennes rum fanns det en jättestor säng som vi låg och sov i, så hade jag massa smink på mig som kletades av på lakanen, hennes pappa blev jätte arg och han stog och skällde på mig jättelänge, och då blev jag sur och målade mitt ansikte blått och rullade runt i lakanen så dom också blev blåa, hahahaha konstig dröm!

Nu måste jag plugga ...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback