Sanning eller konsekvens


2009-01-27 @ 18:08:27
vad vill du veta om mig? fråga bara, jag berättar vad som hällst!
Veronica Maggio alltså, puss !

Just nu sitter jag i sängen med laptopen i knäet med Jose Gonzalez från cdspelaren och låter den överväldigande tröttheten skölja över mig. Plussa på lite ångest också för att jag inte orkar plugga, och med tanke på kemiprovet på torsdag och Soförhöret imorgon så vore det ju faktiskt en fördel om jag tog fram böckerna och anslöt mig till pluggisvärlden i någon timme eller två. Men mina ögon kommer inte hålla sig på spänn tillräckligt länge, jag antar att jag kommer vakna upp lite senare med huvudet i boken om jag sätter mig och pluggar nu.
Nej först får det bli en kopp te!
Senare ska jag återvända till min förälskade bok, åh! som jag skulle vilja skriva vad jag läste igår! haha jag blev total-chockad!

Jaja, på torsdag ska jag och simon (www.simonyounan.blogg.se) fota! så jag tänkte för en gångs skull lägga upp en bild från en av våra tidigare fotograferingar ! njut

                                          .
Ser sådär allmänt tjockis ut men, men .
(snart gittar jag o tältet till vemdalen!)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

det kommer bli FETT najz

2009-01-27 @ 21:12:55
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback