Sjukling


2009-01-29 @ 13:26:28
Fan ! svidande huvudverk, kan man beskriva det så? Min vänstra del av huvudet svider som satan jag känner mig yr och sömnig hela tiden.
Simon kommer hit efter skolan, så ska vi ta lite bilder och han ska ge mig en kram :)

Nu när jag ändå inte har något att göra passade jag på att titta på H&Ms hemsida, och så hittade jag ett par sjukt fina skor! Dom hade passat galet bra med väskan jag har sett i stan, alltså fan ! jag måste sluta köpa väskor och skor, jag blir pank.

Okej, i just loooove them !

(På söndag åååker vi !)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Snygga! :D fast dem kommer säkert inte komma till jönköping :/ fast då får man jue beställa haha :P

2009-01-30 @ 16:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback