Super massive black hole


2009-01-16 @ 20:17:51
Nu sitter jag här och njuter av muse på hög volym, det kan utan tvekan inte bli bättre !

Idag stog vi i uppan... det var väl rättså kul, tidsfördriv iaf! Fast jag trillade baklänges på en stol och slog i benet haha, jag är så sjukt klumpig, vet inte hur många gånger jag har slått mig idag, jaja...
Sen efter skolan gick jag och Frida ner till Tuttifrutti och gick sen ner till stan, och jag köpte ett vitt linne, och kollade i lite andra affärer, hittade en fein tröja som jag ska köpa på tisdag. (haha då får jag pengar)
Sen hem till pappa och packa lite för att sen lasta över grejerna till mamii, och när jag kom hem till mamma möttes jag av en trevlig liten överraskningen, kläderna från H&M hade kommit, så jag prövade lite. Mycket bra mycket bra.
Mamma och Otto bjöd på sushi innan, MUMMA!

Jahopp nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ta och hitta på. Om jag hade haft boken som frida blir klar med idag elr imon, så hade det ju iaf vart lite tidsfördriv, haha vem försöker jag skoja med? om jag hade haft  boken hade jag inte gjort ngt annat ! jag lääängtar verkligen tills jag får boken!

Jaja , jag får väl spendera kvällen framför tvn dårå.. Jag ska vara hemma ikväll, för imorgon blir det Hannnatääält! :) Pusspåtjejen för hon får mig att skratta när som hällst var som hälst !

Standing by a broken tree,
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by light comin,
Over all she spoke with a voice that disrupted the sky,
She said, "Walk on over here to a bit of shade,
I'll wrap you in my arms if only you say
let me sign

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Hanna Helt

pussss <3

2009-01-16 @ 22:14:58
URL: http://hannahelt.blogg.se/
Postat av: Simon

:D

2009-01-17 @ 14:47:06
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback