Tiiireeddd....


2009-01-20 @ 18:22:16
Nu har jag precis kommit hem från stan med simon, fast han var tvungne att gå efter ett tag, så jag gick runt själv och kollade lite, så köpte jag en oversize tröja som jag har gått och tittat på jättelänge och ett par öronhängen. Jag är nöjd!

När jag vaknade i morse ville jag verkligen bara somna om! sängen var så varm och gossig, och det var inte mitt rum! Så jag somnade om i 45 minuter, fast jag lyckades komma i tid ändå.
Igår hjälpte mamma mig med So läxan som skulle vara inlämnad idag om Sverigedemokraterna, den blev jättebra, och jag måste bara tillägga att jag verkligen tycker dom stödjer något dåligt! Och att de ljuger när de säger att de inte är rasister. Men alla måste få ha sina egna åsikter!

nu fuderar jag på om jag ska plugga (måste verkligen, men jag har vart jätte duktig sen vi började nu, och gjort alla läxor som jag ska! ingen anledning att ge upp nu) om jag ska sova lite (mina ögon känns jättetunga, och en powernap i typ 1 timma hade inte varit fel just nu!) eller om jag ska fortsätta läsa min bok.
Nej sova eller läsa blir det nog inte, måste se till så att jag har gjort klart läxorna sen kan jag börja med annat!

jaja, nu får jag lägga undan laptopen och drunkna i läxor istället.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback