Waste my time...


2009-01-17 @ 16:46:54
Jag lär ju vara den absolut klumpigaste personen på jorden !

Igår trillade jag baklänges på en stol och slog i benet så nu har jag värsta blåmärket, sen slog jag i handen i fläkten.
Sen imorse så skulle jag gå ur mitt rum, så slog jag i lilletån i tröskeln (den gör fortfarande ont) sen skulle jag äta så gick jag upp och gjorde två knäckebröd, sen när jag skulle gå ner igen så slant jag med foten och trillade ner för hela trappan och landade med ryggen rakt på ett trappsteg och tappade andan! Mammamia, jag är helt sinnesjukt klantig.

Jaaaajaaa, ikväll blir det hem till Hanna dårå.  jag är taggad faktiskt, så det kanske blir lite bilder för en gångs skull (:
Haha tkr synd om er som sitter hemma o tråkar ikväll (:

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback