danmark


2009-07-20 @ 13:00:53
Aloha!
just nu befinner jag mig i danmark, det är ju... trevligt! eheh.
jag saknar alla och har hemlängtan som aldrig förr.
det är sjukt stora spindlar överallt här, och jag som är så rädd
för spindlar hoppar lika högt varje gång. har till råga på allt
inte sovit inatt. jag och kimberly skedade i världens minsta säng
för jag inte vågade sova själv hahaha, så jag vaknade hela natten av
hon rörde sig eller att jag inte kunde röra mig.
Min farmor pratar engelska med mig för hon tror att jag inte förstår
någon danska, hehe. fast, jag kan å andra sidan inte förklara för henne att
jag förstår lite av det hon säger.
men danska låter ungefär som en aspackad svensk, så det är väl lika bra att
hon tar allt på engelska, då kanske jag kan hänga med lite i samtalen iaf.
o då får jag ju öva inför englandsresan med! :]
jag taggar sönder inför england, ser fram emot det så sjukt mycket.

(jag tänker f.ö. inte ursäkta mig för min dåliga uppdatering! o bilder kommer väl ngn gång)

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback