Happpiineeessss


2009-07-21 @ 15:42:52

glad tjej idag!
facts; jag ska kanske bo själv i en vecka- isf, kommer jag vara överöveröverlycklig- älskar att vara själv hemma.
Friiiihet! kommer bli asfett.
jag ska kanske köpa min kompis longboard, wonderful.
och jag har solat hela dagen- det är alltid niice som fan.

en sak jag är ledsen över dock, det är att jag verkligen verkligen vill ta hål i tungan, men det får jag inte för mina päron.
o det suger. för det är så yum yum.


det suger att inte vara 18

i'm out. PEACE!


Kommentarer
Postat av: bajssyster

bry dig inte om dom ;P dom kan inte gøra någonting ændå. ta hål! puss.

2009-07-22 @ 12:04:58
URL: http://kiiimberly.blogg.se/
Postat av: annaa

Det enda som är bra med tungpiercing är att ens kuksugarkunskaper ökar radikalt :D

2009-08-20 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback