wie


2009-07-07 @ 12:27:58

jobbet igen då..
skjut  mig snälla, haha. det är så jäää-äävla tråkigt. speciellt när maskinen man jobbar med fuckar sig hela tiden.
och speciellt när man inte gör någonting, bara sitter o lägger i tre olika delar i en plastpåse och häftar ihop det.
men pengar som pengar, eller?
fast det är ju iofs bättre att jobba här och få bra betalt än att få jobba hos kommunen, med världens sugigaste jobb och sjukt dåligt betalt, så .. okejdå, lite nöjd är jag väl.

vi ska f.ö. åka till liverpool/chester vecka 33! wiiiieeeeee, mycket glad.
så jag ska nog spara pengarna jag tjänar här tills dess, och shoppa sönder.
eller förrästen, ska inte spara alla pengar, måste köpa en födelsedags present
till kimberly, i efter skott ( haha hon fyllde år i februari), hon åkte f.ö. till Hultan idag, will miss you sweetie!
och så kanske jag ska till skarasommarland i helgen, mycket fint.
På fredag ska jag träffa Petra också, känner på mig att det kommer  bli en bra helg utan tvekan.

jaja, nu sitter jag på ottos kontor och dör av uttråk.  ska väl tbx o jobba snart.


Välkommen till theofils om ni vill roa mig :]

i'm out

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Simon

hahaha, aa det låter toppen! och när jag blir rik (för jag planerar att bli det) så ska jag köpa en calippo cola till dig :D

2009-07-10 @ 11:11:46
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback