lager ettfemsju, vänner, och ...


2009-03-08 @ 13:57:33

jag börjar bli en dålig bloggare, bloggerska? haha vad säger man  ?
sammanfattnign då sen sist: jag ,Mor min, kimpelimpen & oscar drog till lager ettfeemsjuu. jag köpte ett långt björkvin linne, en björkvin t-shirt och en grå lager-hoodie ! värt värt värt.
sen igårkväll blevre johannii, petti & kajsa, och lite andra söööta personer vi träffade ute (: hahaha !
värd kväll , fina vänner man har :)

Och min hand är helt mongo-cp-störd. jag trillade på den och nu är den helt svullen och mongo. :(
Fasiken, att jag alltid lyckas!
jag sov iaf hos kajsa med johanna & petra, vi kollade på spiderman haha (?!) jag somnade efter 15 min, jag o petra dela på världens minsta soffa fast jag sov asskönt! sen på morgonen städade vi lite, såg klart på filmen som alla hade somnat ifrån och åt frukost, sen vandrade jag och petra hem tillsammans genom snövädret , jag haaaaaaaatar snö mest på hela jorden och vill bara stampa på det! die snow diiiieee !
Och idag ska jag bara, chiiilllaaa. mmmm, nice !

 Det var nooog allt

PUSS!


Kommentarer
Postat av: anonym

kan du inte ha lite bilder ?

blir roligare att läsa då :)

2009-03-09 @ 20:06:22
Postat av: Hanna Helt

åååhhh va bra du uppdaterar elina! :O

2009-03-15 @ 21:12:14
URL: http://hannahelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback