Provhelvete?


2009-03-29 @ 14:18:42
Hellu, nu sitter jag i min säng, drunknar i böcker och kärleken flödar till spotify..
jag tänker inte ens ursäkta mig för min dåliga uppdatering längre för det blir inte bättre av det.
tills i veckan har vi hemkunskapsprov , kemiprov , och massa andra läxor så nu pluggar jag på samtidigt som jag äter lindtchoklad (seasalt) och dricker teee :)

igår gick jag och Faffy ner till idrottshuset Fairplay pågår höhö, där träffade vi Olivia & fanny, faffy sprang iväg själv och jag satt med Olle & fanny.. Sen efter gick jag hem och trillade på en gren Duktigt elina!

Jajaaa, enda anledningen till att jag valde att uppdatera nu var för att jag skulll komma ifrån läxorna lite, så jag antar att jag måste börja igen. Fan..

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha. hur fan kan man äta choklad med havssalt? ;O & jag sprang itne iväg, du gjorde det. Dasken på röven om you remember?;) <3



nu ska vi vara snart igen, tjalalalalal

2009-03-30 @ 15:45:14
URL: http://fannyjonssons.devote.se
Postat av: kimberly

du är duktig! hoppas hkprovet går braa.

2009-03-31 @ 10:24:29
URL: http://kiiimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback