Så jävla blåst..


2009-03-03 @ 17:27:30
Det var pappa som kom på rubriken , haha.
Elina: nej, jag hatar att skriva rubrik på inlägg, det är så svårt..
Pappa: men kan du inte skriva inlägget först o sen rubriken då?
E: Jo men jag vet ju redan vad mitt inlägg kommer handla om,jag kommer ändå inte komma på ngn rubrik -_-
P: men den kan heta, så jävla blåst!

Man ba, okej! pappa har höööga tankar om mig :] haha

nu sitter jag och kollar på Afv, är uttråkad som aldrig förr och idag har det typ inte hänt någonting utöver att jag och frida har typ damp-skrattat hela dagen, och edita har sagt att jag har lite av en särskada hahaha, och vi kom på att det vore sjukt kul att filma mig en hel dag och sen kolla på den för jag är så konstig ! haha

imorgon ska vi samlas kl 8 utanför bibblan och kolla på schindlers list, en film om en händelse under andra världskriget, den är svartvit och ca 3 timmar lång man ba , jiiipppiiiee !  jag ska fan ta med mig filt & kudde så kan jag sova haha :]

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback