Uppdaterar'N


2009-03-16 @ 21:07:41

jag har sagt det innan, och jag säger det igen. jag är inte bra på att uppdatera.
Plus att jag inte orkar sitta inne och blogga när man kan göra annat trevligt (:

Jag tänkte bara inflika med att jag är totally in love with Veronica Maggio, kolla brudens hår, lyssna på hennes röst, plus att musiken är ju helt wonderful!

Mycket mycket trevlig dag idag med Petra, härrejösses jag uppskattar den tjejen så sjukt mycket. Hon är värd!
sen vare väl inte så mycket mer, haha kolla inlägget, detta är anledningen till att jag inte orkar uppdatera, för jag har ingenting att skriva. jag vill ha en kamera så jag kan lägga upp lite bilder på bloggen. Men men.



Mm, dräggel!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback