Bara för att...


2009-05-01 @ 21:45:35

Ja nu är det då såhär, att nu när jag väl har börjat uppdatera lite oftare så
tycker jag ju ändå att ni kan kommentera lite, elr hur? :)
Det är verkligen vår, och jag är så sjukt överlycklig för det!
Det är grönt vart man än kollar,  och fina vita blommor på träden,
och rosa blommor, och vitsippor hihi! lycka.
Det gör mig lite mindre depp nu när jag har utegångsförbud.

Det var somsagt en mycket fin kväll igår så länge den varade!
och jag har världens träningsverk i mina ben bara för att jag typ
sprang hem i klackskor för att hinna hem till den avtalde tiden.

Skulle egentligen ut idag med, men jag orkade inte, det får bli
imon istället :]

Igår slingade jag mig, så nu är den fula utväxten borta,och jag är
nästintill vithårig :] Eller iaf mkt blondare, men det ser naturligt
ut så det är perfish :)

Snart ska jag göra iordning en kopp te, så ska jag krypa ner under
täcket och mysa framför teven rästen av kvällen!
mysmys ♥

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh frida är duktig hon kommenterar mkt haha ;D Elina är också duktig hon kmr hem nästan i tid <33

2009-05-04 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback