F.R.I.E.N.D.S


2009-05-06 @ 21:14:59
..Är bäst typ! näst efter Scrubs.
och jag har blivit värsta film-gråtar'N ! Vi kollade på en film
på Svenskan nyss, och i slutet satt jag o storlipade, haha
pinsamt! den var ju typ inte ens sorglig. Jaja
både i måndags, tisdags och idag har jag tränat och varit
jätteduktig. Nu känns det lite i kroppen, haha träningsverk-
men jag gillar det, det är skönt liksom :]

Idag har jag f.ö. haft huvudverk hela dagen.. inte naizzz.
Och jag hade franska np, gick ju.. sådär hah som vanligt.
jag är inte sååå jättebra på  franska längre kan vi ju säga.




Här har ni f.ö. en mycket fin bild från i lördags med brudarna hos Olivia

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fannyy

haha, friends är bäst ! :D

friendsmaraton du & jag ? :D <3

2009-05-07 @ 14:01:42
URL: http://fannyjonssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback