Spring inspiraation


2009-05-18 @ 21:06:12

Hej gullungar !

Klockan är 21 och det är fortfarande ljust ute! HEJ JAG DÖR AV LYCKA.
Snart ska jag in o duscha, tränade nyss. Denna veckan har jag och
petti hälsovecka, då vi inte äter några kolhydrater, eller godis,
eller andra onyttigheter. Och vi ska träna massa med!
Mkt fein helg också! extra lång tillochmed.
så på torsdagen blev det fotografering med Kajsa och Simon
Sjukt lyckat blev det, massa fina bilder som snart dyker upp,
www.simonyounan.blogg.se annars har ni honom där- i
egen hög person. Kajsa heter Milklizard på bilddagboken, hon har dock
ingen blogg.

Sen på Fredagen, blevdet mina brudar, haha fin kväll & glassig bil.
Lördag, bestod av damp med petra, Spring Inspiration som var sjukt
lyckat, och assnyggt. för att inte tala om modellerna, som såg helt
outstanding ut typ. Kära syster www.kiiimberly.blogg.se var med
och var jävligt snygg och duktig. Creed syster.
Sen hem till kajsa och hade sleepoverparti där med Kajsa & Petra.
haha trevlig natt.
Sen på söndagen drog jag och petra hem till mig och åt kaka, sen
kollade jag på sex and the city resten av den dagen!

Så.. asvärd helg helt enkelt!

Idag har jag spenderat dagen med Simon & Frida- vi spelade in
en film till vårt arbete om mat haha, fasiiken vad vi garvade.
Imorgon har vi iaf elever hjälper eleverdag, så jag ska va hemma och
städa hela dagen, det är bättre än skolan iaf.

Långt, inlägg .. puss på alla som orkade läsa :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback