the living is easy


2009-05-24 @ 19:19:22
Hela denna helgen har spenderats med min älskade Petra,
hehe kan ju faktiskt inte bli bättre än med henne.
Hon är min tiger, ooh jag är hennes apa :]
Vi har ju haft hälsovecka, men nu  i helgen har vi faktiskt
tillåtit oss att synda lite, men bara lite (:
Vi har: gått runt i hela jönköping känns det som,
kollat på REC vilket är typ jordens läskigaste jävla film.
Sovit
Flummat sönder
och idag gick vi ner till stan och träffade linn & fanny,
vi fikade och lodade runt ett tag, såg världen snyggaste
jävla kille som jag dreglade lite efter :]
och massa mer, sjukt mysig helg faktiskt.
 
här har ni lite bilder hehe


hehe petra är ju charmiga-bryyden

tiger (;

Påååsarn hehe

Just det, jag fick hem mina skor från Halens också, sjuuukt jävla snygga.
Men jag får inte använda dom försen om två veckor, hehe skjut mig jag kommer aldrig klara det!
(ursäkta dålig kvalitet på bilderna också, men dom är tagna med mobil så klaga inte)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh elina, underbar helg med dig darling <33333333

2009-05-27 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback