special wants.


2009-11-18 @ 18:17:45
 sitter och lyssnar på min lugna låtlista, dricker kaffe och drömmer lite.
om dessa saker..
  

1, resa till grekland. would be sooo awesome. vill bli brun och fin.
2, Skinnjacka från H&M. den har funnits fett länge, och alla har den, men who cares? den är sjukt snygg.
3, svart halsduk, köpte en förra året, men den är borta. någon som vet vart den är?
4, mmmmm, skorna *droooooool*
5, håret!!!! inte själva lindsay lohan hehe. men jag vill ha långt lockigt hår. mjao.
6, depalma tröja med 3/4 armar. så nice.
7, kims lee jeans. THE PERFECT JEANS i tell you. mm dom är snygga.
 
sen vill jag har fräknar med : << och ingen skola. (kommentarer med) heh.
vad villl ni ha kära vänner?

ADIOS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha



1. en sjukt snygg wesc tröja

2. sex

3. alkohol

4. en mys-kille

5. brun hy

6. långt hår



seeeen är jag glad :)

2009-11-22 @ 17:52:21
Postat av: bajsa

ah, sån tröja är jävlit nice faktiskt du! fast måste vara rätt passform...den röd-ärmade jag har sitter fult. where to buy?

2009-11-26 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback