autumn


2009-10-23 @ 14:36:17

hehe, tänker inte ursäkta mig för mitt dåliga uppdaterande.
jag orkar inte bry mig. för det är som sagt ingenting jag tar seriöst.
(bloggen alltså)
men creed till alla som faktiskt läser, det är ju alltid trevligt heh.
Men NU från och med idag för ca 15 minuter sen är det lov i en vecka wooooooop woooooop.
Ska ta vara på varje sekund!
skulle egentligen till sthlm, men icke. det tillåter min ekonomi inte.
another time. 
och -vem är du som vill veta vad jag gör på helgerna?- haha.
får väl försöka visa mer vad jag gör dårå, är lite tråkigt att blogga när man inte får
allt för mycket kommentarer, jag menar. jag har ju massa läsare, får besöksrekord
stup i kvarten, men inte fan äre ngn som kommenterar?!
ska jag bättra mig. så får ni med bättra er. hihi

ADIOS CIAO AUREVOIR GOOD BYE HEJDÅ. hatar svenska :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback