celebrations


2009-10-07 @ 13:24:58
igår fyllde jag övningsköra. hihi.
det var _jordens bästa födelsedag_!
mamma väckte mig på morgonen o la massa presenter på mig hah.

fick; uggs, plattång, dolce and gabbana parfym, the body shop kit med jordgubbslukt, pengar till mobilen, biokort, jacka osv.

hade bara halvdag i skolan pga alla har utvecklingsamtal, så efter skolan träffade jag petra, o vi skulle gå på stan.
ville inte eller orkade inte, men hon tvingade mig,- fattade inte varför haha.
det var planerat att vi skulle ut och äta på kvällen, alltså Petra, jag och Kim.
men vi var TVUGNA att gå hem emellan sa petra, DumbomElina fattar ingenting men okej.
vi är påväg hem, var stört trött.
när vi kommer utanför dörren öppnar Kim o ut flyger massa ballonger där inne står alla mina bästa vänner och sjunger för mig. Blev sjukt förvånad verkligen.
så hade dom gjort jättefint och köpt massa kakor o kladdkaka o B&J glass osv.
Sen fick jag presenter o grejer så satt vi o pratade o va så flummiga som bara vi kan vara.
Älskar dom. allihoppa. lovar att man inte kan få finare vänner.

Jag o Petra hade kommit överens om att vi skulle frossa sönder bara för att det var min födelsedag ( ehe har man ngt att skylla på så) så efter att vi hade varit hos oss och ätit så gick vi ner till stan o letade efter ngt ställe att äta på , kajsa följde med också. vi satte oss på en pasta restaurang som heter Salotto, det var sjukt gott!
Och att äta ute med sina kompisar eller äta  ute i övrigt är sjukt underskattat. det var fett mysigt.
har dock aldrig i hela mitt liv varit så mätt innan. åt ingen frukost imorse ehe.

Sen drog jag och Kajsa hem till mig och sov.

Fan vad jag är glad att jag har mina underbara vänner. det satt f.ö. grattiskort på mitt skåp i skolan som Victoria och Frida hade satt upp, haha så gulliga. folk hade skrivit söta små kommentarer på den med.

mmmmmh, älskar alla just nu. jap
det kommer bilder så småning om hihi.

Pussel CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback