chaos


2009-10-18 @ 20:57:42
jag.orkar.inte.blogga.
Men. jag säger ju det, jag är inte intressant.
eller kanske lite intressant ibland.
MEN. med tanke på att jag inte delar
med mig allt för mycket av vad som händer i mitt liv
på bloggen, så blir jag ointressant.
det hände lite intressanta saker igår. och i förrgår,
men vet ni vad mina "trogna bloggläsare" (hehe)
det får ni inte veta.
-jag vill ha en kamera-
då skulle ni kunna få se vad som händer i mitt liv.
jag vill även ha  den jävla klockan från knokk.se
fan fan fan att den är slitsåld hela tiden.

Saknar att kunna gå runt barbent.
första gången någonsin när jag är sjukt opepp och negativ
till hösten/vintern. och bara vill ha sommaren tillbaks.

Btw, fick frågan om vart min jacka kommer ifrån.
Svar: den är från H&M i liverpool, det var den sista som fanns
kvar, och i herrmodell, på rea. Livets jacka. den är underbar. hehe.

CIAO

Kommentarer
Postat av: en som läser din blogg :D

varför kan du inte skriva lite mer om vad du gör på helgerna och så? :) uppdatera mera din blogg är as bra ! :)

2009-10-20 @ 17:09:45
Postat av: Simon

ELINA! tycker du, hur då? hopp, tråkigt! i alla fall, jag fixar din blogg men sen får du lära dig själv för jag orkar inte med ditt jävla tjat! och sen ska vi fota jätte mycket har lite olika idéer som vi ska ta! :D

sen vet jag inte varför men jag känner för att sig fuck you till dig, antagligen för att jag är trött :P

2009-10-23 @ 01:41:35
URL: http://simonyounan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback