8.99


2009-09-29 @ 16:20:52
så mycket kostar godiset på Hemmakväll numera. what?
dom höjer som priser som aldrig förr.

är sur på simon. han lägger upp fula bilder på mig.
JA DET GÖR DU.
tänker därav inte länka dig igen.
OCH du har inte fixat min bloggdesign heller.
eeeeeeeh. vi hade ju ett avtal ditt knas.

folk vill tydligen veta vad jag gör på helgerna med?
är det ngt folk är intresserade av?

haha sneakapeak.
får väl börja berätta mer då.
inte för att jag tar min blogg på allvar. inte på något sätt.
ja- ja!

Här står ingen still!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: nuttnutt

jaa tur för mig då som har godisförbud tills november hehe. har inte syndat ännu!

2009-09-30 @ 08:44:04
URL: http://kiiimberly.blogg.se/
Postat av: Anonym

var är jackan/ tröjjan ifrån? :)

2009-10-17 @ 01:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback