obsession


2009-09-21 @ 13:32:45
.. cola light, adriana lima & megan fox.
my new obsessions.
mobilen är back on track, ska vara försiktig nu.
fastnade framför tvn.
ingen skola idag, har inga lektioner.
men hade glömt det så jag promenerade duktigt ner
imorse för att bemötas av vad.. ?
INGENTING. fick panik o trodde vi skulle va ngnannanstans
men icke.

foto med simon vid halv 5. innan detta ska jag hinna:
duscha
fixa håret
sminka mig
välja kläder
äta
sova (hehe, är galet trött)

förhoppnignsvis lägger jag upp lite bilder från fotot senare ikväll
annars kommer det senare under veckan.
imon ska jag fika med Cornelianius, länge sen. så det blir naiz.

jag är glad!

CIAO 

Kommentarer
Postat av: c

ja fifan! pösspöss

2009-09-21 @ 23:03:35
URL: http://littleaboutc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback