aloha world


2010-08-30 @ 22:04:27
känner för att göra något radikalt med mitt hår o färga det brunt, är jävligt sugen, somfansugen. skajag?nej?ja?nej? åh. jävla beslutsångest.

jag tänkte meddela att jag har en blåsa längst ut på tungan som gör SÅ JÄVLA ONT. vill döda någon/hugga av min tunga. (för det kommer nog inte göra mer ont........)
dansklasserna gick bra o de va fett kul.
och fan vad drama det är överallt hela tiden. i mean come on, jkpg är det minsta stället men fan vad allas käftar e stora.
på tal om stora käftar så var det nån som frågade om jag fick plats med en knytnäve i munnen, nej. det gör jag inte. men ja, min mun är stor.

sen denna frågan.
känner du dig nöjd med livet? vad är dina mål? vad är du bra på? ,kan inte du lägga upp en video när du dansar till miss fattty? kramis

haha, nej inte just för tillfället.
mina mål? att bli en jävligt grym dansare.
bra på? dansa & sjunga får jag väl säga.
video när jag dansar till miss fatty? haha varför just den ? den låten e ju inte direkt o hurra för. 
men man vet aldirg asså. maybe.

ciao.peace.

Kommentarer
Postat av: bobbo

miss fatty är as bra :) kan du shake'a? vet inte hur de stavas men du fattar.. kan du ge lite tips till någon som vill lära sig skaka rumpa?

2010-08-31 @ 12:07:46
Postat av: bo kasper

är det sant att du hellre gillar att dansa naken, än att dansa i de där trasorna du har på dig på dig?

jag tycker de ser ut som du klippt sönder dina gardiner och slängt på dig.. du är nog bättre naken.....

2010-09-01 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback